Prehrano otrok želimo izpopolniti tako v pestrosti kot kvalitete priprave. Veliko pozornost bomo namenili kulturnemu prehranjevanju v čemer sta vlogi vzgojiteljice in pomočnice vzgojiteljice odločilnega pomena.
Prehrana otroka v predšolskem obdobju ima pomemben vpliv na zdravje. Gre za obdobje, ko se hrana porabi za izgradijo kosti, mišic in organov, vpliva pa tudi na razvoj možganov. Zato so prehranske potrebe otrok posebne. V tem času je otrok popolnoma odvisen od nas odraslih, ki skrbimo zanj in oblikujemo njegovo prihodnost. Poleg tega izkušnje s prehrano v tem obdobju pomembno zaznamujejo prehranske navade v odrasli dobi. Upoštevamo prehranske potrebe otrok in zagotavljamo varno, raznovrstno in
uravnoteženo prehrano. Ob tem v največji možni meri ponujamo lokalno in ekološko pridelano oziroma predelano hrano, ki je hkrati najboljše možne kakovosti.
Otrokom dnevno pripravljamo sveže obroke z zdravim načinom toplotne obdelave. Jedilnik sestavljajo varovana in zdravju otrok prijazna živila in je obogaten z veliko svežega sezonskega sadja in zelenjave ter polnovrednimi žiti in žitnimi izdelki. Poudarek dajemo vključevanju stročnic (grah, fižol, leča, čičerika, koruza) in žitaric, kot so prosena kaša, ajda, pira … Kot dodatek pri pripravi obrokov uporabljamo naravne suhe in sveže začimbe. V prehrano vključujemo kruh in pekovsko pecivo iz
različnih vrst eko moke, eko mleko in mlečne izdelke, lokalno zelenjavo in meso. Pri pripravi jedi uporabljamo kvalitetne maščobe, kot so 100% olivno, repično, bučno in sončnično olje. Vse sladice pripravljamo sami, le te pa imajo manj dodanega sladkorja.
Otroci imajo vedno na voljo vodo, nesladkan čaj ali limonado, kruh in sadje.
Pri načrtovanju prehrane upoštevamo Smernice Haccp sistema, Smernice zdravega prehranjevanja v vzgojno-izobraževalnih ustanovah (Ministrstvo za zdravje, 2024), Praktikum jedilnikov zdravega prehranjevanja v vzgojno-izobraževalnih ustanovah (Ministrstvo za zdravje, Ministrstvo za šolstvo), Priročnik z merili kakovosti za javno naročanje živil (Ministrstvo za zdravje, 2008).
Prehrana predšolskih otrok je načrtovana tako, da zadosti otrokovim fiziološkim in psihološkim potrebam in je higiensko neoporečna, torej varna.